Contorium Nedir? | ilim Ve Bilim
Ana Sayfa
Ana Sayfa

Contorium Nedir?

Bu video önemli gerçeklere dikkat çekiyor ancak bilimsel bir tarafı yoktur. ilimvebilim

Eklenme
:
Mayıs 12th, 2011
Kategoriye Git>
:
Etiketler
:
Video Linki
:

18 yorum “Contorium Nedir?”

  • facedeki yorummlar:

    Contorium .23 Trilyon Doları olan varsa gelsin.
    Bu konunun bilimsel tarafı varmıdır bilgisi olan paylaşsın.
    12 Mayıs, 04:46 · Beğen ·

    3 kişi bunu beğendi.
    Ahmet Özhan admin kimsin?
    12 Mayıs, 04:52 · Beğen
    Ahmet Özhan iddiaa ettim yemedi elementi bu :) http://www.taraf.com.tr/ha​ber/turkiye-nin-en-vatanse​ver-elementi-contorium.htm
    12 Mayıs, 04:59 · Beğen
    Sefa Yıldız bilgin olmadığı konuda neden sayfa açıyorsun o zaman senin bilgi sahibi olup milleti bilgilendirmen gerekirken sen milletten bilgi istiyosun yanlış bence
    12 Mayıs, 05:41 · Beğen · 2 kişi
    Yunus Özyiğit cok yuksek enrjisi var cok zor bıten nerdeyse bı ınsan omru kadr daynck pil yapablrsın kapiş…
    12 Mayıs, 12:29 · Beğen · 1 kişi
    Ismail Çetin Bu sayfayı hemen silin yanlış bilgilendiriyorsunuz insanları Boğaziçi üniversitesinden bir öğrencini sallama uydurduğu bir isim bu
    12 Mayıs, 17:39 · Beğen · 2 kişi
    Ozan Çağrı Gürleyen Contorium diye birşey yoktur. tamamen şaka amaçlıdır. aynı element numarasına sahip 2 element?! almanyanın rusyaya contoruim için saldırması? saçmalamayın. buna inananlar bunada inandı. (yetmez ama evet.)
    12 Mayıs, 18:28 · Beğen · 1 kişi
    Contorium .23 Trilyon Doları olan varsa gelsin. Bilgilendirme açmalı değil tartışma amaçlı
    12 Mayıs, 18:29 · Beğen
    Levent Berkay Aydoğan ozan salak o çocuk yalan söylüyo paylaşımı o yapmadı o bizi engellemek istiyo
    12 Mayıs, 21:34 · Beğen
    Ayşegül Genç levente katılıyorum burada bile bu şekilde insanların düşüncelerini çarpıtmaya çalışıyolar.ne demek yok hersey ortada
    12 Mayıs, 22:31 · Beğen · 2 kişi
    Ismail Çetin
    Ayşegül neyin ortada olduğunu açıklayabilir misin bana bu videoda yazanların dışında güvenilir bir kaynak gösterir misin? Ayrıca videoyu tekrar izleyip mantı hatalarına bi bakar mısın. Ben birkaçını yazayım istersen bu tür olayları birleştirme ve anlam yükleme işine komplo teorisi denir.Bilgisayarda con dışında PRN,LPT1,LPT2,LPT3,COM1,CO​M2,COM3,NUL,AUX… isimleriyle de dosya vb oluşturulamıyor sebebi bu dosyalar sistem tarafından sürekli kullanılan dosyalar, ayrıca anlatılanlara dikkat ederseniz tarihler doğru sıralanmıyor kendince bağlantı yapılmış. İhaleler konusunda ise ihaleler türk ortaklı şirketlere yaptırılıyor (Marmarayda proje hariç hemen hepsi hatta işçiler bile türk ve denizden yığınla antika çıkıyormuş bunlar kültür bakanlığı tarafından alınıyor) Ayrıca bahsedilen element nükleer santralin duvarına sürüldüğünde işe yarıyorsa türkiyeye nükleer santral kurulabilir demektir. Bide eğer yararlı radyasyonsa neden balıklarda mutasyona sebep oluyor. Devam edebilirim ama senin devam etmeni veya yanlışsam düzeltmeni tercih ediyorum.
    12 Mayıs, 23:12 · Beğen
    Haluk Onal ayşegüle katılıyorum amerikanın oyununa gelmeyin arkadaşlar, yok diyerek insanların biinçlenmesini engellemeyin…
    12 Mayıs, 23:27 · Beğen · 1 kişi
    Guldane Okçu
    Valla Google da çok şey var önce dalga geçerler, reddederler ve kabul ederler diyor. Yalan diyende var gerçek diyende ben gerçek olabilirliğine inanıyorum. Yoksa da Allah dan böyle bir element yaratmasını diliyorum. Para olayı dünyada çözülür düşünsenize küçük bir parça taş tüm evin elektirik ihtiyacını karşılıyor ve doğayla uyumlu sıfır radyasyın düşünce güzel Kullanan istediği gibi kullanısın Allah iyi niyetleri kabul eder. Ben Yüce yaradandan varsa ortaya çıkarılıp kullanılmasını çoğalmasını yoksada yaratmasını diliyorum… Neden olmasın Sevgilerimle:)
    13 Mayıs, 00:55 · Beğenmekten Vazgeç · 3 kişi
    Mahmut Kaya böylede bi başka haber var kime neye inanacaz bilmiyorum artık yaaaa http://www.taraf.com.tr/ha​ber/turkiye-nin-en-vatanse​ver-elementi-contorium.htm
    13 Mayıs, 02:35 · Beğen
    Rıdvan Yalçıner
    Sırf yorum yazmak için kısa süreliğine beğendim. Arkadaşlar lütfen akıllı olun. Ne contorium u ya :D Bilgisayarda CON açılmaz dooğru ama CONTORIUM , CONTHORIUM , CONTHORORORIM vs… açılır. bunun sebebi de CON kelimesinin Console dan gelmiş olmasıdır. Adamlar KISALTMASINI ENGELLEDİ DE TAM HALİNİ Mİ ENGELLEMEDİ…. :):):) Bu kadar cahil olmayın gözünüzü seveyim ya :D (MS-DOS sistemlerinde CONSOLE işlevselliği, klavye ekran vs.. denetlemesidir.) Haluk efendi birde kimya okumuşsun be yazıklar olsun. Türkiyedeki eğitim sisteminin ne kadar rezalet boyutlarda olduğunun en güzel örneğidir bu…..

    SİZE BİRÖRNEK DE BEN YAZAYIM O ZAMAN =
    (Ayşegül Hanım ve Haluk Bey haricindekiler sakın kaideye almayın mevzubahis şahıslar bunu da muhtemelen paylaşırlar zaten…)

    Bilgisayarda LTP isminde dosya açılmaz sebebi ney biliyormusunuz?
    UYUMA EY TÜRK HALKI LOLİPOPTORYUMUNA SAHİP ÇIK :D:D:D:D:D

    Lolipoptoryumun 1 grının değeri 1 ton altının değerine eşitmiş. Ne tesadüf ki bu element dünyada sadece ve sadece 30 kupona değil türkiyede bulunmaktaymıııış :D Değeri abooow hani paradan altı sıfır atıldı ya işte paradan altı sıfır bu elementin değerini hesaplamak için atılmış yoksa değeri rakam hanesine sığmazmış :D (Biraz fazlamı bokunu çıkarttım ne :D:D:D) Neyse bakmışlar bu element türklere geçmesin diye çareler aramışlar. Bide bakmışlar ki bizim contoryumun olduğu alanlarda var bu element. Hay aksi demişler contoryumdan zor yırttık bundan nasıl yırtacaz demişler:D Neyse düşünmüşler taşınmışlar en sonunda alçakca haince planlarını devreye sokmuşlar sayın seyirciler. Lolipoptoryumu LOLİPOP şekerlerinin içine ekleyip insanlara yedirmişler. Bu şekilde hem insanların beyinlerini çürütmüşler hemde lolipoptoryumumuzu yok etmişler. Anlayacağınız lolipoptoryum elementimiz malesef midemizde :D:D:D:D

    Nasıl? Ayşegül Hanım ve Ona sırf yalakalık olsun diye destek veren kimyacımız Haluk Bey ilginizi çektimi? Derhal hazırlayın bunun videosunu :D:D:D:D 24 Saat içinde görmemiz lazım bu videoyu yoksa LOLİPOPTORYUMUMUZUN ömrü 24 saat kalmış yoksa midemizden de silinecekmiş :D:D:D
    13 Mayıs, 03:58 · Beğen
    Haluk Onal güldaneye de katılıyorum, herşey hakkında komplo teorisi üretlmesinin de amerikanın komplosu olduğunu düşünüyorum. Bu kadar çok komplo teorisi olunca bir şeye yok ya bu saçmalık demek kolay oluyor. bence de neden olmasın..
    13 Mayıs, 09:25 · Beğen
    Serdar Kurtuldu
    Var var olmazmı hiç.? Hem bak ondan daha iyi ne var..:Atık çöplerde S*KTİNYUM elementinin bulunduğu ortaya çıktı. Ama sadece Türkiye’deki atık çöplerde çıkıyormuş. Bu uydu yapımında Marsa gitmekte bilgisayarların quantum seviyesine çıkmasın…Devamını Gör
    13 Mayıs, 09:27 · Beğen · 1 kişi
    Batuhan Sofuoğlu Serdar , senin beyninin boyutu bir sincabınkinden küçük.
    13 Mayıs, 13:28 · Beğen · 1 kişi
    Haluk Onal batuhana katılıyorum…
    13 Mayıs, 13:35 · Beğen
    Mesut Demir haluk önal’a katılıyorum
    13 Mayıs, 16:46 · Beğen
    Ismail Çetin Arkadaşlar bir noktayı kaçırıyorsunuz konu başlığında admin bilimsel tarafı varmıdır demiş. Eğer haluk bey gerçek bir kişi ise Boğaziçi Kimya mezunu yazıyor. Evet haluk bey cevabınız varsa bekliyoruz bu videodaki bilgilerin dışında bir bilgi verin özellikle şunu merak ediyorum kütle numarası virgüllü olan gerçek bir atom var mı (izotoplardan dolayı virgüllü çıkan hesap değil) ve yararlı radyasyonu tanımlarmısınız
    13 Mayıs, 16:46 · Beğen
    Ismail Çetin Başka bilimsel açıdan yaklaşabilecek başka arkadaş varsa yazsın ama lütfen komplo teorisyeni kesilmeyin ve saçmalamayın
    13 Mayıs, 16:48 · Beğen · 1 kişi
    Ozan Çağrı Gürleyen tabi bunu izleyen insanlarıda başka birşeye inandırmak çok zor… haklısınız…x- yok böle bi element y- nereye yok ya yıllarca bizden saklamışlar x- kanıt göster y- ee onlarıda saklamışlar işte… x- peki… başka söze gerek yok buna inananlar koyun sürüsünün mal elemanları dışında başka birileri değillerdir.
    13 Mayıs, 18:09 · Beğen
    Burak Aydın made yalan facebook neden bu videoları silio bu element için savaş acılmış inanmıosunuz petrol için tüm dogu gitti onu nie görmüosunus ???
    13 Mayıs, 18:27 · Beğen
    Haluk Onal
    ya arkadaşlar gerçekten bu insanları anlamak cok zor. tabii ki ne ayşegüle ne güldaneye ne de batuhana katılıyorum. sadece biraz kara mizah yapmak istedim. Birincisi yok boyle bir element. Atom numarası 90 olan bi element var o da toryum. E…Devamını Gör
    13 Mayıs, 19:27 · Beğen · 2 kişi
    Ismail Çetin
    burak halen komplodasın ozanın soylediğine bir ek yapayım videoda 1/x ışını diyor arkadaşlar her şeyi geçtim bu ışın x ışınını nasıl yok eder 1/x diye bir ışın olsa bile bunlar çarpılmaz toplanır ve 1 nötr durum değildir sıfır nötr dür yani dalga kalmama durumu üstelik bu video başka yerlerdede yayınlanmaya başladı ve hükümet karşıtı propoganda amaçlı kullanılıyor bu zamana kadar halkın %47′sine küçük beyinli deniyordu ama şunu gördüm ki bu oran en az %90 ya allah aşkına bir düşünün bu bir ABD oyunu olsa bile bence oyun şu “Türkiyenin tüm insanları aslında zenginlikler içinde çalışmadan dünyaya hakim olabilir.Gelen her hükümetin hırsız her zaman muhalefet olanlar ülkeyi kurtaracak kişilerdir.” Araştırılamayacak kadar uzak bir geçmişi yok türkiyenin 100 yılı devirmedik daha bir bakın hangi zamanda hükümet karşıtları yapılan yanlışların yanında istikrarı korumak adına doğruları da belirtmiş herkes satılma telaşında ben mesleğinden ötürü hakan beyden gelecek mesajı bekliyorum bir daha da bişey yazmayacağım sayfayı beğenmektende çıkıyorum böyle işlere prim verdiriyorsunuz.
    13 Mayıs, 19:44 · Beğen
    Haluk Onal
    ha bu arada rıdvan bey bana baya tepki göstermiş :) valla kimseye yalakalık yapmaya çalışmadım, ayşegül hanımın profiline bile bakmak geçmedi aklımdan kaldı ki yalakalık yapayım. dediğim gibi kara mizahtı yaptığım. ayrıca eğitim sistemiyle ilgili de konuşabiliriz çünkü o konuda da söyleyecek çok şeyim var aslında. Mesela neden lise mezunu bu kadar arkadaş radyoaktivitenin en temel birkaç kuralını hatırlayamıyor, ya da neden bu insanlar açıp bi kitabı kontrol edemeyecek kadar tembeller, neden periyodik cetvele bakmak akıllarına bile gelmiyor, neden her duyduklarına inanıyorlar? kimyayı test hazırlamak için kullanılan herhangi bir ders olarak algıladıkları için olabilir mi? Öğretmenleri örneğin daha atomun neye benzediğini öğretmeden hesaplamaları, problemleri onlara dayattığı için olabilir mi? Öğretmenlerimiz kimyayı içselleştiremediği ve çoğu kavramı yanlış bildiği için olabilir mi? Eğitim fakültelerindeki hocaların hayatlarında hiç lisede öğretmenlik yapmamış kişiler olmasıyla alakalı olabilir mi? Milli eğitim müdürlüklerindeki takkeli takunyalı amcaların eğitimden müfredattan anlamayıp belli bi görüşü destekledikleri için orada bulunmaları olabilir mi? tübitak in bile sindirilip özgür düşünceden koparılmış olmasıyla ilgili olabilir mi? Eğitime ayrılan bütçenin cok daha alakasız devletin aslında hiç bulaşmaması gereken kurumlara (anladınız siz) ayrılan bütçeden daha az olmasıyla alakalı olabilir mi? bu daha uzar gider. İlla bir komplo teorisi yapılacaksa bu eğitim sistemimizin neden bu halde olduğuyla ilgili olmalıdır? Zaten bunu tartışıyor olsaydık, bu durumun böyle olmaması için üstümüze düşeni yapsaydık, contorium falan işimiz olmazdı…
    13 Mayıs, 20:06 · Beğenmekten Vazgeç · 1 kişi
    Contorium .23 Trilyon Doları olan varsa gelsin.
    Şeytani şekilde sizi ve düşüncenizi belli noktada sabitleyip onların veya karşıtları gibi düşünmenizi sağlayıp sınırlayıp hayvani davranışa sürüklüyorlar.şimdi düşünün contoryum sadece dedikleri gibi boğazdamı var.Contoryumdan çok bor var hadi ondan ne menfaatlendikki bundan menfaatlenelim bize ancak çifçilik ve yaptıklarını tamir ve kopyalama izni var.suyla çalışan araba var neden üretimi yok size gösterilene anlatılana inanıp taraf olup sabitlenmeyin.Daha önce bişeyler anlatıp dedelerimizi savaştırdılar sınırlı mücadele ettirdiler düşündürdüler canları kanları pahasına buraları vatan ettiler birileri çıktı onların canları pahasına sokmadıklarını bir kağıt parçası ile izinle soktu bizden iyi bu vatanda geziyor tatil yapıyor mal mülk sahibi oluyor gezip tozuyor bizse onlara kölelik yapıyoruz.şimdi düşünelim farzedinki bu element sadece burda bizde olsa mücadele etsek bize ne kazandıracak şirketler vsler hep anlaşmalar sözleşmeler bizim aleyhimizde biz neyin mücadelesini vereceğiz.Dinde sınır için dünyalık için mücadele yoktur Allah için düşünme ve mücadele vardır buda dünyalık için uğraşanlara uyma akılsızlara uyma şeklinde olmamalıdır.Ben yarın ölünce contorriumk için mücadelemin düşüncemin ne anlamı olacak..Özür dilerim benim için boş ve manasız kısmi dünyalık şeytani mücadelenin anlamı yok.Allah için düşünmeye çalışıyorum kısmi kurtuluş refah için değil.Eğer inanıyorsak sınır mücadelesi değil sınırsızlık mücadelesi kurtuluş için çalışöalı çaba sarfetmeliyiz diye düşünüyorum.Onları bırakalım hadi hata değeri olmayan ihtiyacı olmayan madde yapalım yaşlanmayan madde yapalım kırılmamış sınırsız dna yapalım ölmeyen insan yapalım Allah ın bahşettiği zerre akılla sonsuz düşünelim sonsuza layık olalım.Bu yapılanların tamamı yanlış ilim falan değil en başta toplma çıkarma vsvs işlemler hatalı hep hata değerli en başta sistermin sıfırı hatalı hadi onu çözelim contoryumuda toryumuda onların olsun.nelerine yarıyacaksa.elde etsek sonsuz huzurmu verecek sonsuz huzursuzluk sorunmuYalan sistemde gösterenlere anlatan yalancılara uyma akılsıza uymak akılsızlıktır

    Murad Ertaş .
    13 Mayıs, 21:44 · Beğen
    Levent Berkay Aydoğan
    peki arkadaşlar tarih boyunca bütün milletler kendi çıkarları için çalışmışlardır bir devletin hiçbir çıkarı yoksa sizce neden bizim istanbul boğazını temzlemeye çalışsın ? biraz mantıklı düşünün bu adamlar salak mı bi para bi gelir kazanmadan beleşe bizim boğazı temizlesinler ? istanbul boğazını temizlemek için bir sürü para yatırcak yabancı firma neden düşündünüzmü peki haberlerde duymuşsınızdur bir yaban villa nın içinde değişik araştırmalar yapıldığı somut olarak bulunmuştur gidin yazın internete ve zaten öle bir madde olsada çıkartmak çok güç basınç o basıncta kimse dayanamaz teknoloji miz yetmez :( ama bizim bu madene sahip çıkmamız gerekir
    13 Mayıs, 21:54 · Beğen · 1 kişi
    Ismail Çetin Arkadaşım haluk beyin yorumunu okumadın mı bilimsel olarak böyle birşey yok, işkembeden atmayın. Admin yeni yazıyı yazar mısın artık bilimsel olarak contoryium yoktur diye tabi başlık genişletilebilir kimya eğitimimiz ne halde diye :)
    13 Mayıs, 22:15 · Beğen · 1 kişi
    Alper Türkekul
    Tabiki bilimsel olarak yok. Turkorium diye bir maden keşfettim dün. Hiç bir yerde yok. Sadece benim evimin bahçesinde var. Ve onu çaya karıştırıp içenin erkek çocuğu oluyor. Kesin. %100 hadi inanın bakalım… Gidin yaaa… Gündem yaratmaya…Devamını Gör
    14 Mayıs, 00:20 · Beğen · 2 kişi
    Bekir Aslan
    ülkemizde bor madeni gerçeği var ama çıkartamıyoruz neden düşündünüz mü çünkü o madeni işleyecek bir teknelojimiz yok yani nüklüğer sanralımız hükümet yapacak ama bazı kesimler sözde çevrecilik bahanesiyle buna karşı çıkıyorlar. ben inanıyo…Devamını Gör
    14 Mayıs, 03:33 · Beğen
    Rıdvan Yalçıner
    Öncelikle eleştrilerimden dolayı özür diliyorum. (Laf söylemeyi bildiğimiz gibi özrü de bilirik şükürler olsun) Mizah işinin malesef Türkiye halkı için geçerli olmayacağı kanısındayım. Mizah cahil toplumlarda malesef olmayacak sonuçlar çıkartabilir. Örneğin sizin yüzünüzden ben birisiyle kapıştım ve adamın söylediği söz aynen şuydu :

    “”Adam koskoca kimyacı be muhasebeci kafanla kimyaya bulaşma o işi de bilene bırak..

    Aynen bu cevabı almama karşın öylesine bir tepki dile getirdim.
    14 Mayıs, 07:31 · Beğen · 1 kişi
    Contorium .23 Trilyon Doları olan varsa gelsin.
    Toryum (Th). Atom numarası 90, atom ağırlığı yaklaşık 232 g/mol olan, 11,7 g/mL yoğunluğunda, 1700 °C de eriyen,, kurşun renginde, havada bozulmaz, atom enerjisi kaynağı olarak kullanılan radyoaktif bir elementtir.
    Toryum elementinin kütle …numarası 90 dır…Atomun çekirdeğinde sadece proton ve nötronlar vardır.. atom numarası ; atomun çekirdeğindeki proton sayısıdır. ve her atoma özgü sayıdadır proton sayısı farklı olursa o başka kimyasal özellik göstereceğinden başka bir atom olur yani hem 90 atom numaralı toryum hemde 90 atom numaralı contoryum atomu olmaz toryum günümüzde nükleer santrallerde kullanılıyor zaten. bu arkadaslar buyuk ihtimalle kimya okuyorlar boyle bir feyk video hazırlayalım demişler… video da diyorki kontoryumun kütle numarası 367,4 kütle numarasına sahiptir virgüllü bir kütle numarasının olmasının mümkünatı yok çünki kütle numarası çekirdeği oluşturan proton ve nötron sayısının toplamına eşittir dediğine göre proton sayısı 90 o zaman 277,4 adette nötron sayısı olmak zorunda ama 0,4 nötron yok :) çekirdeğinin çatlak olmasından kaynaklanıyor diyor çekirdek denilen kısım sadece bir arada duran proton ve nötronlardan oluşan bir yapıdır duvar veya çeper gibi bir kılıfı yoktur…olmayan bir şeyinde çatlak olmasının mümkünatı yoktur… elektrik devrelerine sürüldüğü zaman hiçbir enerjiye gerek kalmadan çalışır diyor böyle bir şeyin mümkünatı yok o devreler ne mantıksal devreler tasarlanıp her yerine ayrı büyüklükte voltaj değerleri gelecek şekilde çalıştırılıyor… çoğu zaman voltajın gelmediği sıfır “0″ durumu bile gerekebiliyor… bu arkadaşlar constantinapolisin con ununu almıs radyoaktif olan toryumla birleştirmiş ortaya contoryum çıkmış :)

    Aykut Uysal
    14 Mayıs, 12:54 · Beğen · 2 kişi
    Serdar Kurtuldu Batuhan Sofuoglu Serdar , senin beyninin boyutu bir sincabınkinden küçük. Neden kızıyorsun usta “gerçeklerle önce dalga geçilirmiş” :) herşey doğal sürecinde seyretsin işte..
    14 Mayıs, 13:43 · Beğen · 1 kişi
    Kadir Mén onu bnu bırakında 3. köprüyü çinlilere yaptırırsak contorium dan hç bi türlü faydalanamıcaz.
    15 Mayıs, 13:20 · Beğen · 1 kişi
    Ahmet Emre Eğerci BİLİMSEL AÇIKLAMASI BU http://alkislarlayasiyorum​.com/icerik/50465/

    VİDEONUN ALTINDAKI YAZIYI OKUYUN …!
    15 Mayıs, 21:58 · Beğen · 1 kişi
    Mahir Çiçek bu sadece kontoryumu saklamak için tehtidle saklamaya çalışıyolar
    15 Mayıs, 23:43 · Beğen
    Ertürk Krbs Contorium = 5 Bor + 82 Kurşun….Bu deger hersye bedel..
    17 Mayıs, 23:16 · Beğen · 2 kişi
    Süleyman Öztürk tamam çocuk uydurmuş diyosun ama 93 yılında çıkan haberlere ne diosunuz bu çocuk ortaya çıkmadan contorium ile ilgli bir sürü haber çıkmış ?
    18 Mayıs, 18:47 · Beğen · 1 kişi
    Süleyman Öztürk onuda geçtim pekii balıklar neden mutasyona uğradı ?
    18 Mayıs, 18:49 · Beğen · 1 kişi
    Ramazan Akin Konu hakkında bilgisi olanların yorum yapması daha mantıklı olur.Çünkü videoda Honduras Cumhuriyeti’nin konuyla ilgili haberler yaptığından bahsediliyor.
    19 Mayıs, 02:18 · Beğen · 1 kişi
    Cezmi Ayas öyle bir element yok diyenlere sesleniyorum hepiniz ABD yandşısıznız olmasa dahi bırakın araştırılsın
    19 Mayıs, 09:50 · Beğen · 1 kişi
    Sercan Teksöz
    con configuration ın bios taki kısaltmasıdır, microsoftun wtc den ayrı olarak birçok yerde koskocamannnn bombalanası mekanları bulunmaktadır, erguvan sadece boğazda yetişen bi bitki değildir, 90 atom numarasıdır yani proton sayıları sayılar…Devamını Gör
    20 Mayıs, 08:13 · Beğen · 1 kişi
    Emre Kazak PAYLAŞMIŞ OLDUĞUM BU VİDEO PAYLAŞIMI PROFILIMDEN OTOMATIKMAN SİLİNMEKTEDİR BUNUN NEDENİ NEDİR ACABA? 1 YADA 2 GÜN İÇERİSİNDE SİLİNİYOR!!?
    20 Mayıs, 14:31 · Beğen · 3 kişi
    Fırat Yılmaz beyler size acı bir gerçek söyleyeceğim muhtemelen dalga geçersiniz ama contorium elementinin asıl degeri 23 trilyon dolar degilmi 270 katrilyon dolarmış
    20 Mayıs, 17:52 · Beğen · 2 kişi
    Sedat Karagoz bizleride ergenokoncu sanmasinlar :d
    24 Mayıs, 16:15 · Beğen · 2 kişi
    Sedat Karagoz rebellius ?
    16 Haziran, 13:30 · Beğen
    Yahya Eymen Genç
    g…tten uydurulan element.
    contorium ne be…. 7,5 sene kimya okudum con simgeli contorium diye bir element duymadım…
    atom nuarası 90 olan element toryum’dur. başına con koyup götten atma komplolar sallamayalım. milletin de midesini bula…Devamını Gör
    16 Haziran, 18:17 · Beğen
    Deniz önürmen kıçınızdan element uydurmayın :)))
    27 Haziran, 16:28 · Beğen
    Hilal Nur Özçelik contorium elementi var.contorium hakkında çok bilgi bulunmamasının sebebi de gizleniyor olmasıdır.ayrıca bu videoyu yayınlayan adam şaka yaptım iş büyüdü gibi bir açıklama yapmış belli bir süre sonra. sizce mantıklı mı ? . bir kere videoyu izlediyseniz bu adam bir şaka için boşu boşuna neden bu kadar araştırma yapıp yayınlasın? birazcık düşünün yaa.
    01 Temmuz, 12:55 · Beğen
    Hilal Nur Özçelik
    ‎.contorium, 1992 yılında almanya’da toryum’dan 23×10^-12 mm/hg basınç ve -272,3 c derece’de laboratuvar şartları altında yapay olarak elde edilmiş 90 kütle numaralı başka bir elementtir. normalde bir kütle numarası sadece bir elementi temsil eder ama bu gerçekten çok nadir bir durumdur, contorium bir istisnadır. kimyada elementlerin böyle davranması cooper çifti olarak da geçer. bu element radyoaktif olmakla beraber, zincirleme çekirdek reaksiyonları için çok uygundur. (uranyum 238 gibi)

    1 nötron + (90)contorium ——-> (82) kurşun + (5)bor + 3 nötron

    şeklinde bir reaksiyon denklemi vardır ki her atom, 3 ayrı atomu daha tetiklediği için reaktörler için en uygun elementtir. (uranyumda bu sayı ikidir.) ayrıca türkiye’deki bor kaynaklarının bu elementin bozunmasıyla oluştuğu yönünde ciddi kanıtlar vardır.
    01 Temmuz, 13:22 · Beğen
    Muhammed Sırac Kasap http://www.facebook.com/pa​ges/CONTOR%C4%B0UM-T%C3%9C​RKLER%C4%B0ND%C4%B0R/12275​5107813225?sk=wall her saat arastırma yaparak hazorladıgım dogru haberler
    04 Temmuz, 20:41 · Beğen
    Muhammed Sırac Kasap http://www.facebook.com/pa​ges/CONTOR%C4%B0UM-T%C3%9C​RKLER%C4%B0ND%C4%B0R/12275​5107813225?sk=wall HER SAAT ARASTIRMA YAPRAK HAZIRLADIGIM HABERLER
    05 Temmuz, 16:43 · Beğen

  • mırça:

    valla ne diyonuz şimdi boğaza dalıp minarelmi alak ne yapak

  • by ibo:

    artislik yapman lennnnn

  • dh:

    contorium hakkında söylenenlerin hepsi dogru

  • ibrahim:

    mıllete ınanmayın dıyen bu gerızekalı ınsanlara ne oluyo nerden bılıyosun yalan oldugunu turkıyenın altındakı yer altı kaynagını cokmu ıyı bılıyosun cokmu arastırdın yoksa sakın buna ınanmayın dıyenler bır ısraıl kokenlı oldukları ıcınmı bunu ısrarla yalan olduğunu beyan edıyolar sunu acıkca soluyorum arkadaslr sakın ınanmayın dıyen bu serefsızlere sakın olakı sız ınanmayın bu guzelım turk halkını hep bu sekılde kandırmadılarmı artık onları kandırmak zamanı bıze gelmedımı artık onların haddını bıldırmek zamanı bıze gelmedımı ne dersınız karar sızın

  • site yöneticisi:

    kardeşim aklı inkar edebiliyorsan inan kimseyi zan altında bırakma ,videonun amacı bu gibi gerçeklere dikkat çekmek ve bunu başardı bi kaç bilimsel kelime kullanarak dikkat çekmek istemiş yapan arkadaş tekrar söylüyorum contorium diye bir madde yok ama videonun dikkat çekmek istediği gerçekleri kimse inkar etmiyor.

  • Evren:

    Dogrusunu ALLAH C.c bilir. Bekleyip Görecegiz. İnanmak İstemiyorum inşaALLAH dogru degildir puzzle gibi ülke olduk herkes bir parca alıp başka bir yere köyuyor. Lozan Anlatşmasının Süresi varmı ne zaman doluyor ? Ondan dolayı araştırma yapılamıyormuş dogrusu nedir bunun ?

  • gürkan:

    kafayı yemişsiniz siz delinin biri kuyuya bi taş atıyo 40 akıllı çıkartamıyor.

  • kemal aytekin:

    arkadaşlar neden bilimsel araştırmalarda yogunlaşmıyıruz bilende yazıyor bilmeyende
    insanların kafasını karıştırıyoruz olmasını dilerim
    bakın bu ülke bor madenini degerlendiremiyor
    bu beceriksizler contoryumu nasıldegerlendirecek

  • Kimkime:

    Nerden nereye…..
    Delinin biri kuyuya taş attı, kimse çıkaramıyor!
    Burada olmaz şeylere kafa yoracagınıza, gerçekleri araştırsanız,
    her taşın altında düşman görmeye gerek kalmaz!!!
    Helal olsun Amerikanlara, helal olsun İsraile.
    Bizim yobazlar hayali milliyetçilikle (düşünmek yapmaktan daha hayırlıdır felsefesiyle)
    depinip dursunlar!
    Bizim komplex dolu düşünce krallarıda osmanlı hayaline kapılıp geçmişlerin rüyalarında
    uyusun dursun!
    Utanın be utanın…. Çolugunuzun çocugunuzun gerçek egitimini saglayında (okulla bitmiyor) Ülkenize hassasiyetinizi gösterin. Erkekler okey masalarından kalkıp – kadınlar mahalle dedikodusunu bıraksında, kalıcı bir nesil yetişdirsin.
    Yoksa daha çok şeyler yazılır olup olmadık şeylere!
    Mademki her Ülke Türkiyeden ileri, akıllı, gelişmiş – uzaman bunun bir sebebi vardır.
    O Ülkeleri sollamakmı istiyorsun…….OKU, ÇALIŞ, ÇALIŞ, ÇALIŞ onlardan daha zeki, daha
    kurnaz, daha üretici ol!!!!!!!!
    Sayılar

  • murat görkem:

    Valla ben ne kimyadan anlarım nede elementlerden.Tesadüfen takıldım konuya.Contorium iddaası ve iddaa karşıtı yazıların tamamını okudum.Ama anlayamadıgım şey, canla başla yalanlamaya çalışılmasıdır.Umut fukaranın Ekmeğidir’demişler atalarımız anlıyorum.Bikere havadan nem kapan milletiz,huyumuz kurusun.Şöyle bir düşünüyorum son yıllardaki gelişmeleri:Yahudinin biri(sami ofer’di yanılmıyorsam) bogazda geniş bir arazi(İETT otöbüs parkı)’yi ucuza kapatmaya çalıması.Altında DONO bile olmayan,fistanla gezen meziyetleri İHANET ve HAİN OLAN bedevinin yani arabın biri,bilmem kaçkatlı gökdelen yapacağı dümeniyle üç kuruşa arsa kapatmaya çalışmasını.Birinci derece deprem bölgesi ve yakın tarihte deprem beklenen yarımadaya üstelik.Siz o yatırmları alında ananızın örekesine dikin püfür püfür.Ya son zamanlardaki(Yabancıya) değerinden fazlaya yapılan yalı ve arsa satışları!Üstelik Dünyanın en yogun ve tehlikeli TANKER GEMİLERİNİN güzergahı olan bir boğazdan…Bogazda kafa dinleyip huzur bulacaklarya kivrelerim..Bizde Yedik.Yapılan gizli araştırmalara nedemeli.Üçüncü köprü projesi güzergahı?Tünel projesi mesela.Dogrudur çıkan tarihi eserler müzeye,taş toprak yurtdışına.Milyonlarca dolar tutacak olan bedavaya haliç ve bogaz temizliği teklifine nedemeli.Gözlerim yaşardı dogrusu.Huyları kurusun”Binmedikleri Ata Torba Takmazlar”. İhalelerde TÜRKLERin çalışacağı dogrudur bence.Nemi olarak? AMALLE olarak tabiki..Tarihi kazılarda olduğu gibi. Birde şu YÜZYILIN PROJESİ vardı.Hanicanım ikinci boğaz geçidi.Kendimizi küçümsemeyelim lütfen.Herşeyin en kralını yaparız,yaparızda…Kendini çok uzun yıllar sonra amorti edecek ve ivediligi tartışmaya açık bir projeye bukadar para yatırmak nasıl olur acaba? Hani derimki G.tümüze giyecek donumuz yokken! Yan derimki bu ekonomiyle,bu cari açıkla nasıl olur acaba. Gerici olmayalım lüfen.İstersek birşekilde yaparız.Kazıdan çıkacak toprağı eleyerek,varsa CONTORİUM’u çıkartıp kendimiz pazarlamak şartıyla.YA VARSA? Umut fakirin ekmeği.

  • murat görkem:

    Ben küçüklüğümden beri duyardım,shell,Bp vs petrol firmalarıın petrol aradıklarını.Sonrada petrol buldukları kuyularıda betonla geri kapadıklarını.Güneydoğu illermizin petrolca zengin yeraltı kaynaklarına sahip oldugundan dolayı buraların huzurunu bozmaya çalıştıklarını.Anavatan ile Yavruvatan Kıbrıs arasındaki deniz sahasında dogal gaz ve petrol olduğunu. CEYHANIN :Yumurtalık ilçesi ve çevresindeki köylerindeki çeşmelerden gaz çıktıgını,kibrit çakınca yandığını.Hatta yıllar önce UGUR DÜNDAR(gazeteci) Tv’de haberde yapmıştı.Emekli bir PAŞAMIZIN: ABD’de bir toplantıda tesadüfen gördüğü,ÜLKEMİZİN petrol denizi üzerinde olduğunu gösteren bir haritayı gördüğünü.Karadenizdeki doğalgaz ve petrolün varlığının söylenmesi.VS..VS…Bütün bu zenğiliklerimizin bir ANTLAŞMAİLE 20012′ye kadar çıkarılamayacağını.Bunun gibi şeyleri hep duyardık.Birkısmımız inanır birkısmımız şiddetle inanmazdık nedense? Kendimizi kandırıyoruz dedik yıllarca.Birbirimizi makaraya sardık.Sonra nemi oldu? Ben İNANDIM. BU SÖYLENTİLERİN hepsine inandım. NASILMI?… Sene 1998 Ceyhan/ADANA DEPREMİNDE, mısır tarlasının ortasından fışkıran 98 gravitedeki(

  • murat görkem:

    Ben küçüklüğümden beri duyardım,shell,Bp vs petrol firmalarıın petrol aradıklarını.Sonrada petrol buldukları kuyularıda betonla geri kapadıklarını.Güneydoğu illermizin petrolca zengin yeraltı kaynaklarına sahip oldugundan dolayı buraların huzurunu bozmaya çalıştıklarını.Anavatan ile Yavruvatan Kıbrıs arasındaki deniz sahasında dogal gaz ve petrol olduğunu. CEYHANIN :Yumurtalık ilçesi ve çevresindeki köylerindeki çeşmelerden gaz çıktıgını,kibrit çakınca yandığını.Hatta yıllar önce UGUR DÜNDAR(gazeteci) Tv’de haberde yapmıştı.Emekli bir PAŞAMIZIN: ABD’de bir toplantıda tesadüfen gördüğü,ÜLKEMİZİN petrol denizi üzerinde olduğunu gösteren bir haritayı gördüğünü.Karadenizdeki doğalgaz ve petrolün varlığının söylenmesi.VS..VS…Bütün bu zenğiliklerimizin bir ANTLAŞMAİLE 20012′ye kadar çıkarılamayacağını.Bunun gibi şeyleri hep duyardık.Birkısmımız inanır birkısmımız şiddetle inanmazdık nedense? Kendimizi kandırıyoruz dedik yıllarca.Birbirimizi makaraya sardık.Sonra nemi oldu? Ben İNANDIM. BU SÖYLENTİLERİN hepsine inandım. NASILMI?… Sene 1998 Ceyhan/ADANA DEPREMİNDE:……devamını oku…

  • murat görkem:

    1998 ceyhan depreminde mısır tarlasında çıkan 98 gravite kalitedeki (uzman görüşü jet yakıtı kalitesi üretimine denkmiş) HAM PETROL sayesinde.Yüzlerce insanın görüp şahit olduğu bir olay.Bu bölğe insanını bildiği bir olay.Nedense yetkililerce hiç önemsenmeyen bir olay.Kim nederse desin ben bu bütün söylentilere inanıyorum. SONRA NEMİ OLDU?… Rivayet buya,Çiftcinin mısır tarlası istimlak edildi(devletce tabiki).Sonrada kuyu betonla körlendi.Dedimya rivayet bu.İster inan ister inanma.Ama ben artık inanıyorum.Gerisi sizin bileceğiniz bir iş…..

  • murat görkem:

    Unutmadan söyleyeyim son üç-dört yıldır YUMURTALIK ilçesi ve civar köylerindeki arsa,arazi emlak fiyatları yabancı yatırımcılar tarafından çok ama çok yüksek bedeller ödenerek satın alınıyor.Nekadarmı?. Dünekadar metrekaresi (80,000 ile 100,000 TL arası).Şimdimi metrekaresine 150,000 TL’yi azbulanlar var.Koş vatandaş sende al,gel,geeel.Şurda 20012′nin bitmesine nekaldıkiii?????????.. Bir hatırlatma yapayım Baba GEORGE PUUUŞŞŞT’un bile arazisi var YUMURTALIKTA (yanılmıyorsak 25,26 sene önce almıştı GAVAT).Siz genede inanmayın,KOMPLO Teorisidir belki.Acaba Melekler dişimiydi.Dişidir dişi.Yokcanımmm erkektir,erkeeekkk. Senin elementinin atom nosu kaç? Benim atom nom 90′da!..HADİLAAAYN ORADAN,benimki 90.SENİN elementinin izotopu 90 olmasına imkan yok.Fizik,Kimyaya aykırıda ondan.MİRİM ben alaman gavuruna yapay yaptırdım,doksan,doksan.Hehehe Desene seninki yapay..ALOOOO ORADAMISINIZZZ..Yokmu memleket evladı konusunda uzman bilim adamı.İZAHAT YAPABİLECEK.Komplo teorisidir,komplo..ALLAH ALLAH…Keçileri kaçırıcazzzzz.ZZZZIIITTT ERNKÖY.okkadarr.

  • tuğba ırmak:

    ahh ahh canım ülkem,canım vatanım,canım milletim..iyi niyetliyiz çoook iyi niyetliyiz..contorium var mı bilmem,varsa da elimize geçer mi bu saflıkla zor..ama iyi bildiğim ve artık en ucra köydeki cahil dedemin nenemin bile bildiği bir gerçek var..dış güçlerin oyunları …bize neler yapmadılar ki;şükür ki umutluyuz..milyonlarca insanın umudu olduğunu biliyorum…bu oyunlar kapı arkalarında gizlice oynanırken mehmet akif ersoyum uyarmış milletimi..
    Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
    Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın.
    Doğacaktır sana va’dettiği günler Hakk’ın…
    Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.

  • BİRTANE:

    mrb sayfanın yöneticisi kim acaba mesajı paylaşmaya çalıştım fakat paylaşamadım

  • seyfi:

    Paylaşmak için ne yapmalıyım. daha önce Face Book ‘ da 2-3 kez paylaştım..

Yorum yaz

width="75" width="75" width="75" width="75" width="75" width="75"
"Biz her insanın Kaderini kendi çabasına bağlı kıldık."İsra/13